Participa al concurs: Celebrem aquestes festes creant entre tots la postal col·lectiva de Nadal a Argençola. Entra al sorteig d’una Targeta Regal!
Autor: argençola
El concurs està obert a infants i adolescents d’entre 0 i 18 anys, que poden fer arribar les seves creacions abans del divendres 13 de desembre.
L’Ajuntament d’Argençola promou un concurs per crear la postal col·lectiva de Nadal del municipi, a través de les persones de 0 a 18 anys. Aquesta proposta té com a objectiu dissenyar la postal nadalenca amb què es felicitaran les festes als veïns i veïnes d’Argençola, creant una obra col·lectiva que s’exposarà en forma de mural al mateix Ajuntament.
El concurs està obert a infants i adolescents d’entre 0 i 18 anys, oferint un espai perquè tothom pugui expressar-se artísticament. Els participants poden utilitzar la tècnica artística que desitgin, ja sigui pintura, ceres, colors de fusta, gomets o qualsevol altre material.
Participació i entrega
Els dibuixos es poden entregar de dues maneres:
- Per correu electrònic: Escanejant el dibuix i enviant-lo a l’adreça ajuntamentargl@gmail.com, incloent-hi el nom, l’edat i la ciutat del participant.
- Presencialment: Lliurant el dibuix directament a l’Ajuntament, amb el nom, l’edat i la ciutat indicats al dors.
La data límit per participar és el pròxim 13 de desembre.
Un sorteig per premiar la creativitat
Entre tots els participants, es realitzarà un sorteig per guanyar una Targeta Regal de l’Abacus valorada en 100 €, com a reconeixement i estímul per la seva participació.
L’Ajuntament d’Argençola anima tots els infants i joves del municipi a formar part d’aquesta iniciativa, que no només contribueix a celebrar el Nadal d’una manera creativa i col·lectiva, sinó que també promou el talent artístic local.
Etiquetes: portal d'argençola guia d'argençola Argençola Carbasí Clariana Contrast Plans de Ferran Porquerisses i Albarells Rocamora Anoia Catalonia
Ho vols compartir?
Àlbums destacats
Xino Xano passejades culturals (292)
Caminant per Argençola (325)
Mercat de les Espècies (322)