Reunió amb Mercè Conesa, Presidenta de la Diputació de Barcelona
Autor: argençola
En la trobada s'han exposat problemàtiques com el desenvolupament econòmic i el despoblament rural en els Micropobles
Foto: Diba
Mercè Conesa, Presidenta de la Diputació de Barcelona, ha mantingut aquest dijous una reunió de treball amb Toni Lloret, Batlle d’Argençola, Gumersind Parcerisas, Tinent d'alcalde d'Argençola i Ton Lleonart, President de l'Associació de la Casa del Tió i la Casa del Bosc d'Argençola.
Durant la trobada se li ha exposat la necessitat que es pari atenció en el desenvolupament econòmic dels Micropobles, Argençola forma part de l’Associació, i també de l'interès en promoure accions per lluitar contra el despoblament rural juntament amb la Diputació.
A la visita també s’ha presentat a la Presidenta el projecte de la Casa del Tió i la Casa del Bosc d’Argençola, una iniciativa nascuda en el municipi i que va en aquesta línia de crear iniciatives per a la promoció econòmica local.
Etiquetes: reunió de treball diputació barcelona argençola
Ho vols compartir?
Àlbums destacats
Xino Xano passejades culturals
Caminant per Argençola
Mercat de les Espècies