Aquest estiu, Argençola obre un portal a l’aventura amb el Casal d’Estiu “Un estiu màgic”
Autor: argençola

Aquest estiu, Argençola es convertirà en l’escenari d’una gran aventura amb l’arribada del Casal d’Estiu “Un estiu màgic”, una proposta lúdica i educativa adreçada a infants de 0 a 12 anys. Amb la descoberta d’un portal màgic com a fil conductor, cada setmana obrirà les portes a mons desconeguts plens de sorpreses, diversió, valors i aprenentatges.
El casal combinarà activitats pensades per al creixement personal i la convivència amb una àmplia oferta de jocs, excursions, tallers, dinàmiques i moments inoblidables. Els infants viuran un estiu diferent on podran explorar, imaginar i créixer en un entorn proper i segur.
Setmanes disponibles:
Setmana 1: del 25 al 27 de juny · Argençola
Setmana 2: del 30 de juny al 4 de juliol · Porquerisses
Setmana 3: del 7 a l'11 de juliol · Argençola
Setmana 4: del 14 al 18 de juliol · Porquerisses
Setmana 5: del 21 al 25 de juliol · Argençola
Setmana 6: del 28 de juliol a l'1 d'agost · Porquerisses
Setmana 7: del 25 al 29 d’agost · Argençola
Setmana 8: de l’1 al 5 de setembre · Porquerisses
Horari:
De 9:00 h a 13:00 h
Preus:
Setmana 1 (3 dies):
Preu general: 28,50 €
Veïns/es d’Argençola: 15 €
2n germà/germana: 10 €
Resta de setmanes (5 dies):
Preu general: 47,00 €
Veïns/es d’Argençola: 23,50 €
2n germà/germana: 18,50 €
Inscripcions i més informació:
https://estiu.animans.cat/infancia-0-12-anys/argensola/
El Casal d’Estiu “Un estiu màgic” és possible gràcies al suport de l’Ajuntament d’Argençola, la Diputació de Barcelona, el Ministerio de Igualdad, la Generalitat de Catalunya, el programa Temps x Cures, el Pla Corresponsables i el Consell Comarcal de l’Anoia.
Etiquetes: portal d'argençola guia d'argençola Argençola Carbasí Clariana Contrast Plans de Ferran Porquerisses i Albarells Rocamora Anoia Catalonia
Ho vols compartir?
Àlbums destacats

Xino Xano passejades culturals (292)

Caminant per Argençola (325)

Mercat de les Espècies (322)